donderdag 30 augustus 2018

Opkikker


Eleni kon een opkikker gebruiken aan het einde van de dag en die heb jij haar gegeven door haar te portretteren. Ze heeft veel voor jullie gedaan en veel van haar persoonlijkheid laten zien. Mooie aquarel van haar, ook al zit ze met de benen wijd, je zit tenslotte op een schommelende boot. Wat moet je dan.


Inkt op papier, photoshop

 Mrs. LemUnade is inderdaad een woordspeling. Soort van fonetisch uitgesproken Lemonade.  

Hiernaast zie je echter geen officiële LemUnade maar een tussendoortje dat ik maakte met een tekening en Photoshop. Het is een beetje snelsnel gedaan, niet zo goed afgewerkt. En de tekening heeft nogal wat bibberlijntjes. Het lijkt alsof ik mijn vaste hand kwijt ben bij het tekenen 😲
Als dit blijvend is, moet ik er maar gebruik van gaan maken.

Het gouden masker komt van een verpakking. Ik heb veel van deze maskertjes gekocht om er een foto mee te maken tijdens het vrouwenweekend. 
Is weer eens iets anders dan blote tieten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten