dinsdag 31 december 2019

Opruimen en nog een duik in de kunstgeschiedenis

In de afgelopen maand heb ik mijn atelier helemaal leeggehaald en de huur opgezegd.
Er is veel naar de vuilstort gegaan, veel dingen zijn verdeeld onder mijn mede- (nu ex-) ateliergenoten. En de rest is opgeslagen. Zo'n grote opruimbeurt is een rollercoaster door een bepaald deel van je verleden maar het is ook verlichtend, het ruimt op in je hoofd. 
Want je moet beslissen wat je doet met werk dat je al jaren meesleept omdat het toch wel iets heeft, maar dat er niet goed uitkomt.

Soort van selfie met verscheurd werk
Dat werk heb ik allemaal verscheurd, dus ik kan opgeruimd het nieuwe jaar in. Een atelier komt er wel weer, maar nu even niet. Ik werk wel thuis.


Nieuwjaarsgroet 2020 gemaakt door Thomas Geerdinck. Fotografie en Photoshop



Het is dat het clair obscur mist in deze foto, anders zou het zomaar een 17de eeuwse adellijke familie kunnen zijn.
Een gouden 2020 gewenst!!! 

P.S.
Ik heb de hele blog doorzocht, maar je hebt niet eerder dat grappige zelfportret als lork gepubliceerd. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten