zondag 14 augustus 2022

Dank dank, ik was bijna stil gevallen

Dank dat je de vorige fraaie post hebt gemaakt om Beeldbank nieuw leven in te blazen. Wat lief van Eléni dat ze je papier heeft gestuurd. Beeldbank was werkelijk helemaal uit mijn systeem verdwenen. Zoals ook tekenen, schilderen, dingen maken en ideeën krijgen. Ik was helemaal stilgevallen, stil leven.

Als ik zo naar het aantal posts van dit jaar kijkt dan is dat beschamend weinig. Daar moeten we aan werken en jij bent er al mee begonnen gelukkig.

De vakantie was dit keer een beetje te ontspannen, ik heb nauwelijks iets getekend. Met als gevolg dat je dan ook geen ideeën meer krijgt. Dus ik heb alleen maar wat geknipt en geplakt, in een boekje.


Stilleven met donuts

Tegen mijn leerlingen zeg ik altijd dat je pas goede ideeën krijgt als je bezig bent. Dus als zij zonder inspiratie zitten dan laat ik ze droedelen, of een rondje om de school lopen of iets dergelijks. In ieder geval niet gaan zitten nadenken want dan komt er niets.

Stilleven met SPF50


En zo verging het mij dus wel. En over het kleine beetje opbrengst dat ik dan nog wel produceerde in het boekje was ik niet erg tevreden. Op het laatst heb ik maar helemaal niet meer getekend, alleen maar geknipt en geplakt.

Stilleven met aardbeienijsje


Het wordt hoog tijd voor een nieuwe opleving van de creatiestroom (wat een raar woord). We kunnen proberen om tot de 20 posts te komen nog in 2022???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten