vrijdag 11 april 2014

boys portret en silhouet

Jouw naakt met pizzamantel bracht mij deze oude tekening in het geheugen.Wat ik namelijk typerend vind voor veel werk van jou, is de combinatie van twee verschillende technieken en/of twee zeer uiteenlopende onder-werpen.
Pizza en naakt (kleurpotlood en inkt)ligt niet echt voor de hand.Dat zorgt voor verrassing.
Als ik zoiets probeer, heeft het vaak iets geforceerds.
Hier werkt het wel, viltstif gecombineerd met pen, maar ik moest wel ver terug in de tijd om een voorbeeld te vinden.



Ik ben heel benieuwd hoe die hout
snede gaat worden. Ik vind de voor-
stelling al erg leuk. Vooral die 
plasjes waarin die groepjes staan
geven het een vrolijke aanblik en
zorgen voor verbinding.(compositie!)


moeder en zoon
knipsel uit boekje 'Collage'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten