zondag 28 februari 2021

Portretten, portretten en nog eens ...

Erg mooie collageportretten, die bijvangst van jou. Ik heb er eentje voor mijn verjaardag gekregen van je. Eén waarbij ik zelfs kan kiezen welk achtergrondje ik erbij wil. Heel innovatief. Om het effect van transparantie te verhogen zou ik kiezen voor een lijst met aan beide kanten glas. Je kent ze wel.

Wat betreft de portretdoekjes kun je best nog even doorgaan, want ze zijn erg verrassend steeds. Je kunt toch gewoon verschillende projecten tegelijkertijd onderhanden hebben? 

Familie (in progress), acryl op papier, ca. 120x80 cm

Ik ben op het moment begonnen met een nieuw werk bij een gedicht van F. Het is nog lang niet af maar ik laat het toch zien. Een potloodtekening met nog maar een heel klein deel geschilderd. Ik vind het eigenlijk wel mooi om dingen onaf te laten, maar misschien is dat een beetje te trendy. Voor een illustratie is het trouwens wel een wat uit de kluiten gewassen ding, qua maat. 

detail
Maar het voordeel daarvan is dat het daardoor minder illustratief wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten