maandag 31 maart 2014

silhouet en sinaasappel

Ontwerp voor een houtdruk
Wat lijkt me dat een prachtig boekje, waaruit je in je vorige bericht twee bladzijden laat zien. Ik ken het nog niet, ben heel benieuwd naar de rest.
Als reactie plaats ik twee afbeeldingen. 
Een compositie met silhouetten, alle afkomstige uit mijn oude (analoge) familiefotoboeken. En een klein stilleven met sinaasappel en kers.

De compositie met silhouetten is een ontwerp voor een houtdruk. Zoals je weet doe ik op de AKI een opfriscursus in verschillende druktechnieken. Zodra ik een goede afdruk hiervan heb, zal ik die plaatsen.




Sinaasappel en kers, olieverf op schuimrubber
Het stilleven is met olieverf geschilderd op een stukje schuimrubber. Een oud en vertrouwd medium op een ongebruikelijke en moderne ondergrond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten