dinsdag 3 juni 2014

to spiti - het huis

uit  boekje : Collage, 2010
De komende twee maanden wonen wij in een ander huis, in een ander land, en spreken een andere taal. (een mix van Engels, Duits en Grieks en soms ook Italiaans)
In het boekje Collage vertel ik iets over dit huis.
In het knipsel hieronder zie je het profiel van U., de druiventros, die boven ons hoofd groeit en de sinaasappel die ik
al gebruikte in het bericht van 26 Maart, 2014.
De informatie die een profiel ons verstrekt is in al zijn eenvoud genoeg om gelijkenis tot stand te brengen. 
Jij hebt het jezelf heel wat moeilijker gemaakt. In totaliteit lijkt het getekende portret, in detail, bij voorbeeld de mond (door snor moeilijk te zien) denk ik, mwah, zo kijkt hij niet.
Ik weet zeker dat je hem beter en treffender weergeeft als je het realisme vaarwel zegt.De achtergrond van vijgenbladeren is weer erg leuk.
Nu zeg ik voor even jou vaarwel en eveneens computerland. 
Blog ze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten