zaterdag 19 september 2015

Het (niet gebruikte) atelier

Wat een uitzicht, wat een luxe, een kas bij je atelier waarin je je werk kunt ophangen. Dit is een mooie gelegenheid om je eigen werk te bekijken in een andere omgeving want dan kijk je er met andere ogen naar. Ik ben benieuwd hoe je atelier er uit ziet.

Anjer, acryl op tempex, 50x50 cm

Ter gelegenheid van jouw kunstkas plaats ik hierbij een plantaardige schildering. Je kent 'm wel, is al heel oud.

Mijn atelier gebruik ik te weinig helaas, omdat het onderwijs teveel tijd en energie slurpt. Misschien moet ik het aanbieden als verblijfplaats voor een of twee vluchtelingen.

Nieuwe tassenlijn, inkt/collage/Photoshop, 18x10 cm

Ik erger me mateloos aan hoe men tegenwoordig, in alle geledingen, omgaat met de vluchtelingen. Deze irritatie leidt ertoe dat ik flauwe grapjes ga maken, zoals die hierboven. Excuses. Maar het lucht wel op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten